À propositu di l'annunziu di Amazon di ritirata da u mercatu cinese

U 17 d'aprile, hè statu revelatu chì Amazon annunzià u so ritirata da a Cina, è i funzionari di Amazon anu rispostu ufficialmente u 18 d'aprile: cesserà di furnisce servizii à i venditori di terzu in u so situ web cinese u 18 di lugliu di u 2019. Amazon ritenerà solu solu. dui pezzi di affari in Cina in u futuru, unu per u Kindle è l'altru per u cummerciu transfruntier, cù tutti l'altri imprese da esse abulite.

Per esse precisu, deve esse a rimuzione di u Kindle, l'informatica in nuvola è l'altri affari marginali, Amazon in l'affari di e-commerce di 15 anni di China, serà una fine cumpleta.In risposta, u serviziu di u cliente di Amazon hà rispostu chì ùn avia micca ricevutu alcun avvisu in questu sensu è chì i cunsumatori ùn anu micca cridutu tali rumuri in linea.Insiders rispunniu, negando chì Amazon si ritirassi da a Cina è enfatizendu chì Amazon era una sucietà grande è posseduta cù parechje imprese.

Sicondu à i parenti di un altru dipartimentu di acquisti Amazon, ùn ci sò assai cumpagnii à sceglie da, solu Ali, Jingdong, Xiaomi hà merchenzie, Suning è cetara parechji, o à principiatu una cumpagnia, imprese tradiziunali di vendita sò dinù una opzione.U parente si lamentava: Avà a situazione di l'impieghi ùn hè micca bè, a ricerca di un travagliu hè un pocu difficiule, pò perde u so travagliu.In u 2004, Amazon era u bully di e-commerce globale, dopu chì Amazon hà catturatu i mercati di e-commerce canadese, giapponese, francese, tedescu, britannicu è americanu.Ddu stessu annu, Amazon hà pigliatu u scopu di u mercatu cinese è hà compru 75 milioni di dollari per cumprà una reta di eccellenza.In ogni casu, cum'è l'industria di e-commerce transfruntiera entra in un periodu di crescita rapida, i cuncurrenti lucali sò chjaramente in daretu.

Alibaba, Jingdong, ortografia, oltri picculi libri rossi è oceanu Wharf tutti i e-commerce sò intruti, e forze cumpetitive cuntinueghjanu à cresce, Amazon China si sente prissioni.Da Yahoo, Google è Yi bei à Facebook, pocu cumpagnie Internet multinaziunale anu successu in Cina, è a maiò parte di elli anu persu à cumpagnie lucali, cum'è Sina, Alibaba, Baidu è altre cumpagnie, Amazon o diventanu l'ultimu membru di a lista. .

À questu annu, Amazon China ùn avia micca divulgatu u numeru di membri Prime in Cina.Forse in a situazione attuale, abbandunà a Cina seria a scelta bona per Amazon.A situazione attuale deve esse: Amazon taglià l'affari di a piattaforma di e-commerce di China, hà annunziatu cumplettamente chì addiu è Tmall, Taobao, Jingdong è altre piattaforma di e-commerce domestica per a cumpetizione positiva, ma ancu annunziatu a scunfitta di a cumpetizione di u mercatu di e-commerce cinese.

À u listessu tempu, ancu abbandunatu l'impurtazione transfruntiera di l'affari Amoy, cercanu a cooperazione cù NetEase Koala, per fucalizza nantu à altre magazzini glubale simili, AWS, Kindle è altri aspetti di u sviluppu di l'affari, u mercatu cinese hè sempre un impurtante strategicu. mercatu per Amazon, uscita chì hè impussibile.Attualmente, l'affari di Amazon in Cina include Amazon Cloud, Amazon Global store, Amazon e-commerce transfruntier, Kindle business è cusì.Prima, Amazon, u capu di l'affari per u cummerciu di l'esportazione, hà dettu à i media: Sinceramente pinzatu un sudore, felice chì l'affari pò cuntinuà, ma hè ancu assai preoccupatu chì u cummerciu transfruntier ùn pò durà assai, i ghjorni di a vita ùn saranu micca. longu.L'ufficiali di Amazon ùn anu micca publicatu un annunziu annantu à l'accuratezza di a nutizia.A gloria è a decolorazione di Amazon raffiguranu e vicissitudini di l'industria di e-commerce in Cina.

15 anni fà, hè intrutu in China high-profile cum'è M & amp;A, è 15 anni dopu abbandunò u ghjocu in una sbadata di grande ritirata.I giganti di l'internet di a Cina si sviluppanu per cresce rapidamente, è ancu s'elli sò "spruzzi" è anu un radicali è senza bagagliu per ghjucà, Amazon, un e-commerce di campu chì ùn capisce micca u "dentru" di u mercatu lucale, hè simplicemente sopraffattu. .A sede di Amazon hè ancu in i Stati Uniti, è i feedback nantu à i cambiamenti in u mercatu cinese sò in ritardu.Passi daretu, tù passi daretu.Oghje, Amazon hà annunziatu ufficialmente a so uscita da u mercatu cinese.Da un ambiziosu capu di e-commerce à un signore veteranu anticu, a fine di l'eroe Amazon Twilight pare cundannatu, ma hè sempre lamentable.In l'ultimi 15 anni, Amazon hà messu u pede in u mercatu cinese per 15 è 15 anni da l'aumentu di l'e-commerce lucale in Cina.In a lista rivali di Amazon, ci sò stabilitu Taobao, Jingdong, quandu, dopu à l'ortografia rookie, NetEase Koala, Xiao Red Book.I vechji rivali ghjucanu flessibili, i novi avversari ghjucanu imprudenti, Amazon assediatu hè naturalmente chjapputu, è lentamente cadenu daretu.

Ma in vede uni pochi di recensioni calde di i netizens: "A chjave hè chì Amazon ùn vende micca beni falsi, dunque deve rinunzià da u mercatu cinese", "996 serà un mutivu di successu?""A causatu a mo riflessione, anche se u calore rivista una certa generalizazione, ma per l'Amazonia manca l'internu dui è persu è sentu chì u mercatu attuale hè ligeramente deformatu.

Ma per u tempu di u mercatu è a scelta di u cliente hè di pruvà un standard di u mercatu è di l'impresa, aspittendu a surtita di l'Amazonia dopu chì u mercatu cambia a barra.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2019