Sapete chì sò i materiali di striscia d'acciaio inox (striscia)?

A cintura in acciaio inox 301 hè u fattore primariu per l'usu.A causa di a tolleranza di durezza relativamente grande, u campu di applicazione hè assai largu.A cintura in acciaio inox 301 currisponde à a nova marca cinese: 12Cr17Ni7 è a vechja marca 1Cr17Ni7.

Perchè u cuntenutu di carbone hè megliu cà 304, hà una bona prestazione in termini di durezza alta.A durezza più altu pò ghjunghje à circa H620 gradi, chì ùn hè micca accessibile da i materiali ordinali.301 durezza

A scala pò esse divisa in gradi HV200 ~ gradi HV620, è a durezza sottu 420 gradi pò esse sparta cù 304 materiali!In termini di resistenza, hè più bassu di 420HV, preferibile materiale 304, perchè

A cintura d'acciaio inossidabile 304 hà un eccellente bassu carbonu, megliu cà u materiale 301 in termini di resistenza!

Taglia Personalizzata 201 / 301 / 304 / 316 / 430 Piastra / Foglia in Acciaio Inox

1 2

Composizione chimica: C: ≤0.15, Si: ≤1.0, Mn: ≤2.0, Cr: 16.0~18.0, Ni: 6.0-8.0, S: ≤0.03, P: ≤0.045

L'acciaio inossidabile SUS301 (17Cr-7Ni) pò ottene una forza alta dopu u travagliu à friddu.A striscia d'acciaio inossidabile 301 hè un tipu d'acciaio inossidabile austeniticu metastabile.Sutta a cundizione di suluzione cumpleta, hà

hà un arrangiamentu cumpletu di austenite.Trà l'acciai inossidabili, 301 hè l'azzaru chì hè più prubabile di esse rinfurzatu da a deformazione fridda.A forza è a durezza di l'azzaru pò esse migliurata da u prucessu di deformazione à friddu, è i requisiti sò ritenuti.

plastica è resistenza, accumpagnatu cù stu azzaru hà una resistenza di ruggine eccellente in cundizioni atmosferiche, ma poca resistenza à a corrosione in i media riduzzione, poca resistenza à a corrosione in i media chimichi cum'è l'acidu, l'alkali è u sali,

Per quessa, ùn hè micca cunsigliatu per ambienti duru corrosivi.301 hè principarmenti usatu in cundizioni di u travagliu friddu per accettà carichi più altu, ma ancu spera di riduce u pesu di l'equipaggiu è e parti di l'equipaggiu senza ruggine.

hè generalmente finitu, cù una tolleranza di spessore di 0.01mm-0.005mm.Striscia d'acciaio inossidabile SUS301 Per via di a so alta durezza è di una bona elasticità, e molle di primavera sò tutte aduprate

Cintura in acciaio inox 301.Veiculi ferroviari, trasportatori di cinturini, bulloni è noci, surgenti, etc. shrapnel Clockwork, applicazione di cintura d'acciaio d'alta precisione, etc.

Problemi di pruduzzione è metudi di trasfurmazioni di striscia in acciaio inox

A striscia d'acciaio inossidabile hè relativamente simplice per arrugginà in acqua è aria.A rata di corrosione di zincu in l'atmosfera hè solu 1/15 di a rata di corrosione di l'azzaru in l'atmosfera.L'acciaio galvanizatu hè utilizatu per mantene a piastra d'acciaio cù una densa capa galvanizzata.Prutegge da a corrosione.Cintura d'acciaio inossidabile si riferisce à u cinturione trasportatore fattu di acciaio di carbonu cum'è u membru di trazione è trasportu di u trasportatore di cinturione.Pò esse ancu usatu per bundle e merchenzie.Hè a necessità di diverse imprese di laminazione di l'acciaio per abituà à a pruduzzione industriale di vari prudutti metallichi o meccanichi in diversi settori industriali.È una piastra d'acciaio stretta è longa prodotta.

A larghezza di a striscia d'acciaio inossidabile hè in 1300 mm, è a lunghezza hè un pocu sfarente secondu a dimensione di ogni rotulu.L'acciaio di striscia hè generalmente furnitu in bobine, chì hà i vantaghji di una alta precisione dimensionale, una bona qualità d'aspettu, un trattamentu faciule è un risparmiu di dati.Strisce d'acciaio sò spartuti in striscia d'acciaio ordinariu è d'acciaio di striscia d'alta qualità secondu a materia prima utilizata, è striscia d'acciaio laminata à caldu è striscia d'acciaio laminata à friddu sò classificate secondu u metudu di trasfurmazioni.

A striscia d'acciaio inossidabile hà una grande pruduzzione, una larga gamma di usi, è una larga varietà di prudutti d'acciaio.Divisu in striscia d'acciaio laminata à caldu è striscia d'acciaio laminata à friddu secondu u metudu di trasfurmazioni;divisu in striscia d'acciaio sottile (spessore menu di 4 mm) è striscia d'acciaio grossa (spessore più grande di 4 mm) secondu u grossu, è divisa in striscia d'acciaio larga secondu a larghezza (larghezza più grande di 600 mm) È strisce d'acciaio strette (larghezza micca più grande di 600 mm). ), strisce d'acciaio strette sò divise in strisce d'acciaio strette di laminazione diretta è strisce d'acciaio strette di taglio da strisce d'acciaio larghe.Sicondu u so aspettu, sò spartuti in l'aspettu di u rollu uriginale è l'aspettu di plating (coating).Cinture d'acciaio sò spartuti in cinture d'acciaio generale è spiciali (cum'è scafi, ponti, tamburi d'oliu, tubi saldati, imballaggi, veiculi autogeneranti, etc.) cinture d'azzaru secondu u so usu.

A produzzione di strisce in acciaio inox hè impurtante

1. Prima di inizià a macchina, verificate se e parti rotanti di l'equipaggiu è e parti elettriche sò sicuru è affidate.Se ci hè qualchì anormalità, truvate u persunale pertinente per riparà in u tempu.

2. I dati nantu à u situ di u travagliu deve esse accatastati bè, è ùn deve esse micca ostaculi nantu à u passaghju.

3. L'operatori duveranu purtassi vestiti di travagliu, ligà i braccialetti è i cantoni stretti, portà tappi di travagliu, guanti è occhiali protettivi.

4. Durante a guida, hè pruibitu di pulizziari, riforniri è riparà l'equipaggiu, nè di pulizziari u situ di travagliu.Ùn toccu u cinturione d'acciaio è e parti rotanti cù e mani durante a guida.

5. Hè pruibitu di mette e cose o altri oggetti nantu à l'equipaggiu o a tappa di mantenimentu durante a guida.

6. ​​Quandu si usa l'elevatore elettricu, deve esse seguitu e regule di funziunamentu di sicurezza di u parancu elettricu, a corda di filu deve esse verificata s'ellu hè in bona cundizione è u ganciu deve esse appiccicatu.Quandu u cinturione d'acciaio si stende, ùn hè micca permessu di slant o impiccà a cintura d'acciaio in l'aria durante u prucessu di produzzione.

7. Quandu u funziunamentu hè finitu o a putenza hè tagliata a mità di strada, u supplyu di energia deve esse bluccatu immediatamente.

Materiale cinturione in acciaio inox (striscia).

Acciaio inossidabile cù raggruppamentu di marca.Acciaio inossidabile induritu impilatu.Hà una bona funzione di furmazione è una saldabilità eccellente, è pò esse usata cum'è materiale ultra-alta forza in l'industria nucleare, l'aviazione è l'industria aerospaziale.Sicondu a cumpusizioni, pò esse divisu in serie Cr (SUS400), serie Cr-Ni (SUS300), Cr-Mn-Ni (SUS200) è serie di indurimentu separata (SUS600).

Fornitura di fabbrica di piastra / foglia in acciaio inox

3 4

Serie 200 - acciaio inox austeniticu di cromu-nichel-manganese

Serie 300 - acciaio inox austeniticu di cromu-nichel

301 - Duttilità bona, usata per i prudutti stampati.Si pò ancu esse indurita rapidamente da machining.Bona saldabilità.A resistenza à l'abrasione è a forza di fatigue sò megliu cà l'acciaio inox 304.

302-A resistenza à a corrosione hè a stessa cum'è quella di 304, è a forza hè megliu per via di u cuntenutu di carbone relativamente altu.

303-Dopu aghjunghje una piccula quantità di sulphur è fosforu, hè più faciule di cutà cà 304.

304 - vale à dì, acciaio inox 18/8.A marca GB hè 0Cr18Ni9.

309-In cunfrontu cù 304, hà megliu resistenza à a temperatura.

316-Dopu à 304, a seconda qualità d'acciaio più utilizata, principarmenti utilizata in l'industria alimentaria è l'equipaggiu chirurgicu, aghjunghjendu l'elementu di molibdenu per ottene una struttura speciale resistente à a corrosione.Perchè hà megliu resistenza à a corrosione di u cloruru di 304, hè ancu usatu cum'è "acciaio di nave".SS316 hè generalmente usatu in i dispusitivi di ricuperazione di carburante nucleare.L'acciaio inossidabile di qualità 18/10 in generale risponde ancu à stu livellu di applicazione.

321-Eccettu per l'aghjunzione di titaniu, chì riduce u risicu di corrosione di saldatura di dati, altre funzioni sò simili à 304.

Serie 400 - acciaio inox ferriticu è martensiticu

408-Bona resistenza à u calore, debule resistenza à a corrosione, 11% Cr, 8% Ni.

409 - u tipu più prezzu (britannicu è americanu), generalmente utilizatu cum'è tubu di scarico di l'auto, hè un ferriticu inossidabile (acciaio chrome).

410-Martensite (acciaio di cromu d'alta resistenza), bona resistenza à l'usura, poca resistenza à a corrosione.

416-Add sulphur è migliurà a funzione di trasfurmazioni di dati.

420 - azzaru martensiticu "utensili", simile à l'acciaio inossidabile più anticu cum'è l'acciaio Brinell à altu cromu.Hè ancu utilizatu per i culteddi chirurgici, chì ponu esse assai brillanti.

430-Acciaio inox ferriticu, per a decorazione, cum'è l'accessori di vittura.Eccellente formabilità, ma poca resistenza à a temperatura è resistenza à a corrosione.

440-High-resistance azzaru strumentu taglio cu ligeramente più altu cuntenutu di carbone.Dopu un trattamentu termicu propiu, si pò ottene una forza di rendiment più altu.A durezza pò ghjunghje à 58HRC, chì hè classificatu cum'è l'acciaio inox più duru.L'esempiu più cumuni hè "lame di rasoio".Ci sò trè tippi cumunimenti usati: 440A, 440B, 440C, è 440F (tipu di trasfurmazioni faciuli) per altri.

Serie 500 - acciaio in lega di cromu resistente à u calore.

Serie 600-Acciaio inossidabile per l'accumulazione di martensite.

630-U tipu più cumunimenti utilizatu di stack hardening stainless steel, generalmente chjamatu 17-4;17% Cr, 4%.Ni.


Tempu di Postu: Aug-06-2020